سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خردش را در اختیار گرفت، حکیم است . [امام علی علیه السلام]
مجمع دانشجوئی
 

سلام

من قصد دارم که تو این وبلاگ دانشجویانی که حرفه خاصی رو بلدند پیدا کنم و باهاشون ارتباط داشته باشم و از طرف دیگه دانشجویانی که تو درس یا پروژه خودشون مشکل دارن هم بیان اینجا و با کمک هم مشکلمون رو حل کنیم.دانشجوها درد هم رو بهتر می دونن؛ درسته؟حالا ممکنه یکی حرفه خودش رو در قبال یه حرفه دیگه یا پول ارائه بده،به نظر من که اشکالی نداره،داره؟ما دانشجو ها می تونیم حتی گره از صنعت باز کنیم،میگم صنعت چون رشتم فنی هست و از جامعه و اقتصاد سر در نمی آرم.مثلا یه دانشجو یه پروژه صنعتی هر چند کوچیک میگیره و میاد اینجا و با کمک هم انجام می دیم.

دوستانی که حرفه خاصی رو بلدند هر چند کم مثلا کار با یه نرم افزار که تو یه رشته کاربرد داره یا اگه زبانش خوبه لطفا اعلام کنه تا ازش استفاده بشه.از دوستانی هم که تو کارشون احتیاج به کمک دارند اعلام کنن.



بنیامین جعفریان ::: جمعه 87/5/25::: ساعت 8:10 عصر


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 0
کل بازدید :3347

>> درباره خودم <<

>>لوگوی وبلاگ من<<
مجمع دانشجوئی

>>اشتراک در خبرنامه<<
 

>>طراح قالب<<